środa, 18 lipca 2012

Dziennikarstwo

                    Swego czasu, zaraz po skończeniu studiów złożyłem podanie na podyplomówkę dziennikarską...niestety, chętnych było zbyt mało i kierunek nie wypalił.Kolejna z tęsknot pozostała nie zrealizowana.Cieszę się,że mogę być członkiem zespołu redakcyjnego Forum Żydów Polskich.Ponieważ koledzy z redakcji wiedzieli o mojej podróży do Krakowan na tegoroczny Festiwal Kultury Żydowskiej, padła w redakcji propozycja zgłoszenia członków redakcji jako akredytowanych dziennikarzy -fotoreporterów przy Festiwalu.Udało się ! Akredytację odebrałem...zadanie zrealizowano...fotoreportaż niebawem na blogu...Piszę o tym dlatego,że było to dla mnie nowe, inspirujące doświadczenie, które uświadomiło mi że fotografia dziennikarska to bardzo poważne i odpowiedzialne zajęcie by w pasji wykonania "tej jedynej, niepowtarzalnej fotografii życia" pozostać człowiekiem i nie zrobić komuś krzywdy.Można sie z tym nie zgadzać, ale to moje subiektywne odczucia...



1 komentarz: